A Full Moon blog bemutatkozik


Kedves Látogató!


Üdvözöllek nálam!

Ezen a blogon egy teljesen új történetet olvashatsz, és egy teljesen új főhős mindennapjait kísérheted figyelemmel. :)

15 év telt el a Breaking Dawn óta.
Nessie felnőtt, és Jacobbal összeházasodtak.
Hamarosan gyermekük is született, egy kicsi Jake. :)
A Jaed Cabil Black nevet kapta. Nessie adta neki ezeket a különös keresztneveket, követve édesanyja, Bella példáját, ő is mozaik neveket alkotott.
Jaed = Jacob + Edward
Cabil = Carlisle + Billy

A fiú gyorsan fejlődött, de nem annyira, mint Nessie.
5 év alatt 16 éves tinédzser lett belőle, és ekkor lelassult a folyamat.
Senki sem tudja, miért. Valószínű a farkas génekhez lehet valami köze.

Nessie, Jacob és Jaed Forksban élnek Billyvel.
Jake Esme segítségével átalakíttatta a házat, hogy kényelmesen elférjenek.

Jaed a Forksi gimibe jár. A rezervátumit túl unalmasnak találta. Természetesen a többi diák tart tőle, és ezt ő túlságosan is élvezi.

Nos, hogy mi történik ezzel a titokzatos ember-, vámpír- és farkasgénekkel megáldott fiúval?

Itt megtudhatjátok. ;)
A történet címe
full moon vagyis telihold .
A friss fejezetek felkerülésének időpontjáról a főoldalon tájékozódhatsz. :)

Jó olvasást! :)

Érezd jól magad nálam, és kérlek, írj kommentet!!! :)

Köszönöm!


Abigel


Characters of the story



Idézet

„Nem tudtam a szememnek parancsolni. Néztem őt, néztem, és örömöm telt abban, hogy nézhetem, fájdalmas nagy örömöm. Úgy voltam vele, mint a szomjan haló ember, aki végre kutat talál, s bár tudja, hogy a kút vize mérgezett, mégis nagy kortyokkal iszik belőle.”

Charlotte Brontë

2010. január 29., péntek

Előszó



ÚGY TŰNT, MINTHA A VILÁGBAN MINDEN A HELYÉRE KERÜLNE. Mintha minden értelmet nyerne, ami körülvesz.
Én, a mutáns korcs, szerelmes lettem.
Esélyt kaptam a sorstól, hogy boldoggá tegyem a legcsodásabb lényt ezen a világon, és cserébe ez az angyal megmentsen engem. Minden módon, ahogy csak lehetséges.

Ha tudom...
Ha előre tudtam volna, amikor először megpillantom, hogy sorsunk attól a perctől összefonódik, és minden hiába. Hogy minden igyekezetem hiábavaló, hogy távol tartsam magam Tőle, akkor megkímélem magam az önmarcangolástól, Őt pedig mindentől, amit akaratlanul is elkövetek majd ellene.

Első percben még nem volt világos, pedig a nyilvánvaló ott dörömbölt a homlokom mögött: Ő is belém szeretett akkor, ahogy én Ő belé.
Nem érdemeltem meg ezt a hihetetlen szerelmet, ahogy a nagylelkűségét és az odaadását sem.
Olyan önzetlen volt, túl jó erre a világra. Rögtön megláttam benne a mérhetetlen jóságot. Talán ez az oka, amiért magamnak akartam, amiért azt akartam, hogy csak az enyém legyen, hogy elfedje az én gonoszságomat.

Az lett. Az enyém.
Nem tudom, mivel és hogyan érdemeltem ki ezt a mérhetetlen kegyet, de most már nincs okom kételkedni, hogy egymásnak lettünk teremtve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Copyright

myfreecopyright.com registered & protected