A Full Moon blog bemutatkozik


Kedves Látogató!


Üdvözöllek nálam!

Ezen a blogon egy teljesen új történetet olvashatsz, és egy teljesen új főhős mindennapjait kísérheted figyelemmel. :)

15 év telt el a Breaking Dawn óta.
Nessie felnőtt, és Jacobbal összeházasodtak.
Hamarosan gyermekük is született, egy kicsi Jake. :)
A Jaed Cabil Black nevet kapta. Nessie adta neki ezeket a különös keresztneveket, követve édesanyja, Bella példáját, ő is mozaik neveket alkotott.
Jaed = Jacob + Edward
Cabil = Carlisle + Billy

A fiú gyorsan fejlődött, de nem annyira, mint Nessie.
5 év alatt 16 éves tinédzser lett belőle, és ekkor lelassult a folyamat.
Senki sem tudja, miért. Valószínű a farkas génekhez lehet valami köze.

Nessie, Jacob és Jaed Forksban élnek Billyvel.
Jake Esme segítségével átalakíttatta a házat, hogy kényelmesen elférjenek.

Jaed a Forksi gimibe jár. A rezervátumit túl unalmasnak találta. Természetesen a többi diák tart tőle, és ezt ő túlságosan is élvezi.

Nos, hogy mi történik ezzel a titokzatos ember-, vámpír- és farkasgénekkel megáldott fiúval?

Itt megtudhatjátok. ;)
A történet címe
full moon vagyis telihold .
A friss fejezetek felkerülésének időpontjáról a főoldalon tájékozódhatsz. :)

Jó olvasást! :)

Érezd jól magad nálam, és kérlek, írj kommentet!!! :)

Köszönöm!


Abigel


Characters of the story



Idézet

„Nem tudtam a szememnek parancsolni. Néztem őt, néztem, és örömöm telt abban, hogy nézhetem, fájdalmas nagy örömöm. Úgy voltam vele, mint a szomjan haló ember, aki végre kutat talál, s bár tudja, hogy a kút vize mérgezett, mégis nagy kortyokkal iszik belőle.”

Charlotte Brontë

2010. február 12., péntek

2. Döntés (3. rész)



BETH APRÓ LÉPTEKKEL HALADT MELLETTEM; nem esett nehezemre igazodnom hozzá.
Em a hátunk mögött követett minket.
Beth a mappáját - amit az előző óránk elején vett ki a táskájából - a mellkasához szorította. Úgy tűnt, minden egyes lépését nagyon megfontolja. Gondolatban attól félt, hogy megint elesik.

- Nem kell félned! Ha esetleg megbotlanál, most el tudnálak kapni. - vigyorogtam rá.

Jaed Cabil Black! Ez meg mi a fene volt? „Nem kell félned! Ha esetleg megbotlanál, most el tudnálak kapni!” - ismételtem meg gúnyosan magamban az előbbi szövegemet. Mekkora egy marha vagyok!
„Jobb nem jutott eszedbe, Öcsi?” - küldte felém nagybátyám gondolatban.

- Nem! - szűrtem olyan halkan a fogaim közt, hogy csak Emmett hallhatta.

Beth kikerekedett szemekkel nézett fel rám, és abban a pillanatban valóban megbotlott, én már ugrottam is elkapva a karját, hogy megtartsam. Mikor a talpára állítottam, fülig vörösödve egy hálás pillantást küldött felém.

- Köszi! – suttogta, majd lesütötte a szemeit.

Semmi kedvem nem volt a francia órához. De az kissé jobb kedvre derített, hogy Beth is ott lesz. Mellettem.

Tökéletesen beszéltem a nyelvet, - Carlisle tanított - ahogy olaszul és latinul is. Edward portugálra és spanyolra okított, míg Jazz németre. Mindegyiket egy vagy talán két hétbe telt megtanulnom, mint ahogy bármi mást is.

Miután beértünk a terembe, ismét a hátsó hármas padot vettük birtokba, ugyanabban a felosztásban, mint az előző órán.

Beth-szel leveleztünk, egészen a kicsengetésig. Kíváncsi voltam, hogy honnan ered a tökéletes francia kiejtése. Kiderült, hogy az édesapja diplomata volt, és sokat utazott, ő tanította a nyelvre, illetve még olaszra.

Édes illata beépült az elmémbe, bájos esetlensége előhozta belőlem a védelmezőt.


Hangos csengőszó vetett véget az órának. Beth felállt a székéről, és összeráncolta a szemöldökét, mialatt a padot bámulta.

- Milyen udvariatlan vagyok! - mondta, és gondolatban is megerősítette. „Érdekes, most vajon miért hallom?" - morfondíroztam magamban.

- Azt hiszem, még be sem mutatkoztam. - emelte szemeit Emettre. - Elisabeth Katie Dawn. Röviden Beth. - jelentette ki elszántan.

- Tudom. - vont vállat nagybátyám zsebre tett kézzel, miközben bamba vigyor ült a képén. - Ne aggódj! Én már ismerlek. Az én nevem pedig lényegtelen. – „persze, hogy lényegtelen, hiszen álnév” - fortyogtam magamban. - Amúgy Karl Black. Ennek a lükének - bökött felém az állával - az unokabátyja.

Beth mosolyogva bólintott.


Csupán két órát kell eltöltenem a nap folyamán nélküle, - de éreztem nehéz lesz - ráadásul, Alice és Jazz mintha felszívódtak volna, ami eléggé bosszantott.


Belépve az ebédlő lengőajtaján megpillantottam őket a sorban állva. „Fenn kell tartani a látszatot.” - sóhajtottam magamban.

Beth mellettem állt. Egyik karommal átfogtam karcsú derekát, és magammal húztam Alice-ék felé, miközben Em szintén csatlakozott hozzánk.

- Szia! - énekelte nagynéném.

- Szia! - motyogta Beth.

Zavarban volt.

- Azt hiszem, még nem találkoztál Dennisszel. - folytatta Alice.

Beth megrázta a fejét.

- Szia! Dennis Swan. - mutatkozott be Jazz.

- Szia! Elisabeth Katie Dawn. Vagyis csak Beth. – sóhajtotta.

Torkig volt már a bemutatkozásokkal a mai napra.

Megpakoltuk a tálcáinkat. Alice és Jazz, Beth és én egyet-egyet, Emmett csak elvett egy ásványvizet.
A közös tálca ötlete hirtelen született meg, ami ellen Beth sem tiltakozott. Attól félt, hogy elejtené, és annak a tegnapi cicababának átfutott a borult elméjén, hogy kiveri a kezéből. Nem akartam esélyt adni neki erre.


Felemeltem a tálcát, és összeszűkítettem a szemeimet, majd az asztalok felé fordultam. Már messziről ordított a fejemben: „Odamegyek, és kerek perec randira hívom. Nem utasíthat vissza! Engem nem!” A borult elméjű csaj gondolatai voltak, aki elszánt léptekkel közeledett felénk.
Hozzánk érve, megállt velem szemben.

- Szia! - mondta kacéran.

- Hello! - szűrtem a fogaim közt, olyan hangsúllyal, mellyel reméltem, beléfojtom a mondandóját.

Már jól tudtam, hogy mit akar kérdezni, s azt is, mit fogok válaszolni.

- Nem tudom… arra gondoltam, hogy esetleg lenne kedved eljönni velem moziba?

Magamban felnevettem, és az arcomra kiült egy ravasz vigyor.

- Az a helyzet, hogy nem lenne. - mondtam selymes vámpír hangomon. - De erről jut eszembe. - fordítottam a fejem Beth felé, és mélyen a szemébe néztem. - Beth! - olyan lágyan ejtettem ki a nevét, hogy a szemei rögtön kétszeres méretűre kerekedtek, mint ezelőtt. Ettől felbátorodtam. - Lenne. Kedved. Moziba. Menni. Velem. Ma. Este? - ejtettem ki minden egyes szót jól artikulálva, és Beth lábai felmondták a szolgálatot, térdei megbicsaklottak, és törékeny teste lassan indult meg a padló felé.

Egyik kezemmel megtartottam a tálcát, a másikkal átfogtam a derekát, és szorosan magamhoz húztam. Mélyen egymás szemébe néztünk. Rávillantottam a félmosolyom.

A cicababa durcásan összefonta a mellkasán a karjait, és az egyik lábával a padlón dobogott. A gondolatai szörnyen szánalmasak voltak.

- Ti… jártok? – kérdezte hisztérikus hangon.

Ajkaim még szélesebb félmosolyra húzódtak, és szemeimmel még mindig fogva tartottam Beth tekintetét.
Nem bírtam ki, hogy ne bosszantsam fel még jobban ezt a fúriát.

- Nem. - válaszoltam egyszerűen. - De még bármi megtörténhet. Ez csak Beth-en múlik.

Miss. Hisztérika egy gyilkos pillantást vetett ölelkező kettősünkre, majd - kezeit ökölbe szorítva - fújtatva elviharzott.

„Ugyanolyan elmebeteg vagy, mint a nagyapád! Istenem! Miért nem tudta csak az értelmes génjeit továbbörökíteni?” – hallottam meg Alice gondolatait. – „Beth biztosan olyan lesz, mint Bella: rám fogad majd! Te meg a végén kivert kutyaként jössz könyörögni mindkettőnkhöz, hogy bocsássuk meg a hülyeségeidet! Megmondtam, hogy NE tegyél SEMMI OSTOBASÁGOT! Erre… - a szemem sarkából láttam, hogy égnek emeli a tekintetét. - úgy viselkedsz, mint akinek elment a józan esze! Hajlandó vagy végre elengedni, vagy most már örök időkre így maradtok?”


Lehunytam a szemem, és beszívtam Beth édes vérének illatát. Az ereiben csak úgy száguldozott az éltető nedű, és a szíve vadul döngette a mellkasát. Hallottam nagyot nyelni, miközben felegyenesedtem, és a lábaira állítottam, majd leengedtem a karom a derekáról.

Beth olyan áhítattal nézett fel rám, - mint egy istenre - mire rávillantottam a mosolyom.


Az egyik hátsó asztalnál foglaltunk helyet, távolabb a többi diáktól.
Ráhelyeztem a tálcát, aztán kihúztam egy széket Bethnek, miután leült, letelepedtem a mellette lévő helyre.
Alice és Jazz velünk szemben ültek, Em pedig mellettem.


Láttam, hogy Beth kíváncsian méregeti Jaspert, de a gondolatai kedvesek voltak: „Ki lehet ez a fiú? Biztosan Lisa barátja. Ő olyan gyönyörű. Hozzá ilyen pasi passzol. Jaed is olyan tökéletes.” Az izmaim megfeszültek, ahogy ez a kijelentése bekúszott az agyamba.
„Mit akarhat tőlem? Neki olyan lányokkal kellene lennie, mint Lisa. Hogyan utasíthatta el Amyt? Ő olyan gyönyörű. Nem olyan szürke egér, mint én.”

Szóval a fúriát Amynek hívják.
Miközben hallgattam a gondolatait az arcát fürkésztem. Tekintete a tálcán lévő mugli undormányokon pihent. Fejét lehajtotta, és hajzuhataga nem sok bepillantást engedett gyönyörű vonásaira.

- Még nem válaszoltál az előbbi kérdésemre. - jelentettem ki kissé keserűen.

Beth felemelte a fejét, és csodálkozva a szemembe nézett. Kicsit közelebb hajoltam hozzá, mint mindig, most is elmerültem a kék óceánban.

- Szívesen. - mosolygott rám.

„Még senki sem hívott randira. Mit fogok felvenni? Ráadásul Madison ma sokáig dolgozik, és az iskolabusszal kell hazamennem… A francba! Nem fogok tudni elmenni vele.” - hallgattam rémült gondolatait, magamban somolyogva.

- Ma is jönnek érted? – kérdeztem lágyan.

- Nem. Ma busszal megyek. - húzta el a száját.

- Haza tudlak vinni, ha gondolod.

Ez a srác olvas a gondolataimban.” Felnevettem. Ha tudná.
Na, most már tényleg jöhet a kényszerzubbony! Beth értetlenül nézett rám. Vállat vontam.

- Az jó… lenne. - motyogta bizonytalanul, és ismét a tálcát bámulta.

„Hazamegyek a Porschéért.” - bólintott felém Alice.

- Rendben, és köszönöm! - válaszoltam nénikémnek vámpírfrekvencián.


Az ebédszünet további részét szótlanul töltöttük. Beth, Alice és Jazz jóízűen falatoztak, miközben én csak fintorogtam. Nekik jó idejük volt megszokni ezeket a vacakokat, de én képtelen voltam akár egy morzsát is legyűrni belőlük a torkomon.

- Te nem vagy éhes? - kérdezte Beth aggodalommal teli hangon.

- Csak szerelmes! - röhögött Emmett.

Gyilkos pillantást vetettem rá, nem sok jót ígérve számára.

- Mi van? - tartotta maga elé mindkét kezét védekezően. - Csak az igazat mondtam.

„Hogy az a… Köszi, te észlény!” - morogtam magamban. „Nem elég, hogy tudathasadásban szenvedek, még a te hülye vicceidet is el kell viselnem.”
Beth értetlenül nézett Emmettre.

- Ugyan már kislány! - nevetett fel Em. – Ne mond, hogy te nem vetted észre! Teljesen beléd esett!

„Na most aztán… Megölöm! Nem érdekel, hogy a nagybátyám! Ezt nem ússza meg!” A düh végigszáguldott a gerincemen, majd egy hideghullám követte, és én megremegtem.
„Mi volt ez? Csak nem leszek beteg? Én?”

Akaratlanul is Bethre kaptam a tekintetem, az arca paprikavörös volt. Ez mintha elfújta volna a dühömet, mosolygásra késztetett, összeszedtem magam és lehiggadtam.

- Ezzel… megyünk? - kérdezte Beth, miközben a hófehér Merci felé tartottunk.

Vállat vontam, még mindig az ebédlőben átélt furcsa remegés foglalkoztatott.

- Igen. A nagynénémtől kaptam. - vallottam meg a féligazságot.

Kitártam Bethnek az anyósülés felőli ajtót, majd miután beszállt emberi tempóban megkerültem az autót, és beültem a volánhoz.

- Nem fázol? – érdeklődtem, mert az előbb láttam megremegni. - Te jó ég, tiszta „nagypapi” feeling - kacarásztam hangtalanul a deja vu szerű érzés felbukkanásán. Mint majdnem mindent, ezt is elmesélték.

- Kicsit. - vallotta be.

Feltekertem a fűtést, miközben ráparancsoltam, hogy kösse be magát. Aztán kilőttem a Mercimmel.

Beth ajkai elfehéredtek, és az ujjai görcsösen kapaszkodtak az ülésbe.

„Atya ég! Meg fogunk halni! Mennyivel mehet? Talán már elértük a fénysebességet.” - kiabálták sikítva gondolatai.
„Na tessék, teljesen úgy reagál, mint Bella „nagyi” anno!”
Önfeledt nevetésben törtem ki. Valahogy a szokásosnál is sokkal jobb kedvem volt.
Haragudtam Alice-re, mert már megint igaza volt, mint mindig. Miért rángatott bele ebbe?
Én nem ezt akartam…. Miért is találkoztam Vele… A másik suliban kellett volna maradnom…, de kavargó gondolataimba bekúszott valami melegség, átvéve az irányítást.
Ez már a teljes őrület. Dr. Jekyll és Mr. Hide kiscserkészek hozzám képest. Hogy én mekkora idióta vagyok!
Itt ülök, karnyújtásnyira a legszebb, legkedvesebb lánytól, akivel valaha is találkoztam, aki nem fél tőlem. Pont ellenkezőleg, én rémülök halálra tőle. 

Beth mérgesen méregetett, miközben én még mindig kacagtam. Ránéztem, bele azokba a csodaszép óceánkék szemekbe. Meglepődtem, mert most kissé zavarosak voltak, és nem óceánkékek, hanem halványzöldek.

- Mi van a szemeddel? - kérdeztem kétségbeesve.

„Mi történhetett? Beteg talán?” - próbáltam elkapni a gondolatait, de már megint az őrjítő csend!!

- Amikor mérges vagyok, akkor bezöldülnek a szemeim. - fonta össze karjait durcásan a mellkasán.

Annyira imádnivaló volt.
Egyik kezemmel a kormányt tartottam, - a természetem, ugye - áthajoltam Beth oldalára szembe fordulva vele, hátat fordítva a szélvédőnek.

- Te meg mit művelsz? - kiabált rám.

A vére, mintha felforrt volna, a szíve pedig: pá-pám, pá-pám… Az elmémbe égett ez a leírhatatlanul csodálatos dallam.

- Semmit. - leheltem, és közelebb hajoltam hozzá.

A szemei egyre élénkebb zöldebbé váltak, és vészesen kikerekedtek. Attól féltem, kigurulnak a helyükről.
Ajkaim lágyan megérintették az övéit, amelyek fantasztikusan puhák, és melegek voltak.
A nyelvem önálló életre kelt, meg akarta ízlelni az édes lágyságot. Beth vadul zihált. Ujjaival még mindig az ülésbe kapaszkodott. A kezemet lassan a tarkójára csúsztattam, és közelebb húztam magamhoz.

- Ne… ne így! - sóhajtott bele a csókunkba. - Állj félre, kérlek!

Lehúzódtam az út szélére, miközben egy pillanatra sem engedtem el őt. Leállítottam a motort, és visszatértem előbbi pozíciómba.
Beth lesütötte a szemét.

- Én… még… soha… - suttogta alig hallhatóan.

Próbáltam meghallani a gondolatait, de azok némák voltak előttem. Nem értettem, megint mi történt a képességemmel, de túl izgatott voltam, hogy most ezzel foglalkozzam.

- Mit soha, édes? - mondtam lágyan, mialatt a mutatóujjammal finoman felemeltem az állat, hogy a szemébe nézhessek.

- … soha sem… csókolóztam. - motyogta, és megpróbálta újra lehajtani a fejét, de én nem hagytam.

Kénytelen volt újra a szemembe nézni.

- Én sem. - hajoltam közel ajkaihoz mosolyommal bűvölve, mire ő - megadva magát - lehunyta a szemeit, nagyot sóhajtva.

- Félek. - suttogta.

Olyan volt, mint egy riadt őzike, akit finoman, és lassan fel akartam falni.

- Óvatos leszek. - ígértem.

„Olyan jó lenne, ha foghatnám a kezét, miközben megcsókol.” - hallottam meg újra a gondolatát. „Mi a fene történik velem…..?”

Egyik kezemmel lefejtettem törékeny ujjait az ülés egyik oldaláról. A szemei felpattantak, de nem ellenkezett a mozdulataim ellen.
Gyenge ujjacskáit másik kezem ujjaiba fűztem, miközben mélyen a szemébe néztem.

Vasmarkomat, ami az ő piciny kezecskéjét tartotta fogva, a szívem fölé helyeztem.

- Nyugodj meg! - leheltem.

Újra megcsókoltam. Nyelvemmel körberajzoltam izzó ajkait. A vérem forrni kezdett, nem akartam heves lenni, de minden erőmet össze kellett szednem, hogy összpontosítani tudjak.
Finoman megízlelni… csak ennyit akartam. Édes ajkai válaszoltak a ki nem mondott kérdéseimre. Nem bírtam elengedni. A lágy csókok visszatartottak, visszatartottak attól, hogy kifussak a világból.

„Nem bánthatod őt!” - Alice hangjára a fejemben magamhoz tértem, összefacsarodott a szívem.
Ebben is igaza volt. Nem tehetem. Nem okozhatok fájdalmat ennek a csodaszép angyalnak.
Tehát döntöttem. Sóhajtottam magamban, és ajkainak érintésére fókuszáltam az enyémeken.

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Akkor most nemhogy rossz, jó szavaim sincsenek.
    REMEKELTÉL! XD
    Itt végigolvasva, hú.
    Ezeket a kavargó érzéseket: vadság, düh, kajánság, olyan rosszfiús,mégis Edward jóságára emlékeztet. Jól tapad az a két mágnes! Na és a csókjelenet, na ez már 4/5- öt érdemel. XD
    Rákocskák, rákocskák.

    Gratulálok. Terra

    ui. következő rész is pirulós lesz?

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon nagy volt...A változó szemszín nagyon bejön. Meg Emmett beszólása is xD Meg Alice... és hát természetesen Jaed (L) tiszta edward, de valahogy mégsem teljesen az.... Csak így tovább :)
    Puszí: Norí

    VálaszTörlés
  3. Szia!:)
    Szóval.. ahogy már mondtam.. nekem a tálcás rész az egyik kedvencem! :D Az annyira jó let.. :D
    Meg az egész fejeze is.. valahogy, ültem és végig izgultam, hogy mi lesz már na :D Huh!!
    Nagyon szupi lett ;)
    KÖVIIIT!!! :D
    Pusz: Hencii(:♥

    VálaszTörlés

Copyright

myfreecopyright.com registered & protected